Najčastejšie otázky

Kto sme?

Sme špecializovaný internetový obchod zameraný na módu a štýl. Pestrá ponuka módneho tovaru obsahuje najnovšie kolekcie obľúbených značiek. Náš tovar je 100% originál od certifikovaných dodávateľov.

 

Máte aj kamennú predajňu?

Našu kamennú predajňu nájdete v Senci na Lichnerovej ulici 64.

 

Ako vytvoriť objednávku?
Objednávku si môžete vytvoriť na našej stránke www.s-shop.sk

 

Ako zmeniť objednávku?
V prípade zmeny v objednávke, nás stačí kontaktovať na telefónnom čísle  0903 409 769 alebo mailom na predaj@s-shop.sk

 

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
V prípade zrušenia objednávky je postup rovnaký ako v prípade jej zmeny a to kontaktovaním telefonicky alebo mailom.

 

Ako rýchlo obdržím svoju objednávku?

Všetky naše produkty držíme skladom. Po prijatí Vašej objednávky, jej spracovaní sa objednávky posielajú do 1-2 pracovných dní.

Čas dodania produktu záleží aj od kuriérskej spoločnosti. V prípade víkendov a sviatkov sa dodanie môže predĺžiť.

 

Aké metódy dodania sú k dispozícii?
Spôsob dodania je potrebné vybrať pri vytvorení objednávky. K dispozíci je dodanie kuriérom, formou zásielkovne.

 

Kontaktuje ma kuriér pred doručením mojej objednávky?
Kuriér nemusí pred doručením kontaktovať zákazníka telefonicky.

 

Kde môžem sledovať moju zásielku?

Zásielku je možné sledovať na adrese spoločnosti GLS po zadaní podacieho čísla.

 

Ako postupovať v prípade, že neprešla platba?
V prípade, že platba kartou neprešla, nás stačí kontaktovať a požiadať o zmenu spôsobu platby.

Ako rýchlo je potrebné zaplatiť za moju objednávku v prípade prevodu?

Objednávku je potrebné uhradiť čo najskôr po jej prijatí. V prípade, že platba neprichádza na náš účet do 2 dní, budeme Vás kontaktovať

telefonicky alebo e-mailom.

 

Vrátenie a výmena tovaru?

Vrátenie a výmena tovaru je možná do 14 dní od prijatia objednávky. V prípade výmeny tovaru nás kontaktujte mailom na adrese

predaj@s-shop.sk o možnosti výmeny. Tovar nepoškodený, s vysačkami tak ako ste ho obdržali je potrebné zaslať späť na adresu

S-shop s.r.o., Lichnerova 64, Senec 90301. V momente keď od Vás balík obdržíme pošleme Vám obratom nový na adresu uvedenú v  objednávke. V prípade jej zmeny je tiež potrebné kontaktovať zákaznícke centrum.

Postup na vrátenie tovaru je rovnaký, avšak je potrebné priložiť do balíku kompletne vyplnený formulár na vrátenie tovaru. Po obdržaní balíka Vám vystavíme dobropis splatný 14 dní.  Zásielky odoslané na dobierku nepreberáme.

 

Môžem si objednať produkt, ktorý nie je k dispozícii na webovej stránke ?
Objednávky je možné odoslať iba na modely dostupné na našej webovej stránke.

 

Ako zistím rozmery produktu?

V prípade, že nemáme na stránke veľkostnú tabulku Vami zvoleného produktu, stačí nám napísať a my Vám produkt pomeráme.

 

 

Prajeme Vám príjemné nakupovanie. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.